torsdag 28 februari 2013

Har testat lite.




McHamburgare

McMercedes
Tippar vi på!

McTunnel
Hamburgaren som går dig på nerverna!

McSajt
Döp din McSajt efter din hemsida
och ät upp den!

Temat denna månad i vår Fibrogrupp är Decoupage. Nu fick jag göra som Kajsa Varg och ta det man har. Har ju plast för det mesta nu när det är stambyte. Noterna är från en servett och resten har jag klippt ut och lackat dit. Som grädde på moset tog jag glitternagellack och hade på alla figurer. Om du vill se glittret får du trycke på bilden.




 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Hej du..Ja Cikorian kände jag till,men inte att den hade så många olika namn..
    Jo bandykillen tycker det är skitkul,han tingade mig till nästa onsdag oxå,så då blir det en Uppsalatur igen.;-).Haé Kram

    SvaraRadera
  2. Häftigt kort!!! Gör fyra ckokladtoppar och fyra av en annan sort.Jag brukar också ta curry +paprikapulver när jag steker kyckling. Men denna gången tog jag grillkrydda! Somnade inte på engelskan... Kramen! ha en bra dag vännen!

    SvaraRadera
  3. Det är inte dåligt att hitta fantasin så det blir så himla bra! Alla grå cellerna på tå, förstår jag! :) Kramar

    SvaraRadera
  4. Vi har haft sol idag också :)
    Du är så snäll och omtänksam!
    Vad roligt att folk gillar det du gör, kul med beställningar :)
    Usch då, bättre med frisk luft då.
    Vad fint du göra :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härliga kramar till en härlig tjej!
    Önskar dej en mysig helg vännen min!
    Kram Charly

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Vad fint det blev, jag gillar att använda servetter och göra olika decoupage projekt! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera