lördag 30 juni 2012

Har anmält mej till Smartson som Testpilot. Jisses nu var Ellos ute i god tid!

Fniss...

Röst i fullsatt buss:
-Är det någon som har tappat en sedelbunt?
-Ja ropas det från flera håll.
Var är den?
-Inte vet jag, men jag har hittat gummisnodden.
Har anmält mej som testpilot  hos SMARTSON 



Bli testpilot


Pearl River Bridge Mushroom soya är Sveriges mest sålda
 soya och har funnits på marknaden i över 50 år.
Förhoppningen är att finnas minst 50 år till och nu är
 Pearl River Bridge mycket nyfikna på att höra vad det
 svenska folket tycker om deras produkt.

Tillsammans med Pearl River Bridge ger vi inte mindre
 än 5000 testpiloter möjligheten att testa och utvärdera
 Pearl River Bridge Mushroom soya. Som testpilot får du
 kostnadsfritt hämta ut en flaska soya, men du får även
 ge en rabattkupong till någon du känner
. Din uppgift som soyatestare är att vägleda andra
 konsumenter genom att blogga och betygsätta
 Pearl River Bridge Mushroom soya.

Är du redo för denna uppgift? Ansök senast 9 juli!


Igår fick jag Ellos Höst och Vinterkatalog.
Inget kul att kolla vinterkläder när man går och längtar
efter sommaren som försvann.


4 kommentarer:

  1. oj då har du lite att pyssla med när allt det garnet kommer =) är fortsatt nyfiken på rosen =) Kram å ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Jag har anmält mej många gånger som testpilot Men får ett mail att denna gången tyvärr!! Så nu struntar jag i dom.Jag vill ha sånt som sprider sig fort och är marktäckande..Bra karl du har ,låna ut köket till honom fler gånger.. Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack för påminnelsen. Jag ska också anmäla mig tänkte jag till soyagrejen... Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Every weekend i used to pay a quick visit this web page, because
    i wish for enjoyment, as this this site conations
    actually fastidious funny stuff too.
    Look at my blog post ... nfl jerseys

    SvaraRadera