söndag 17 februari 2013

Fick detta fina i torsdags av en Bloggvän!




Fyllans akjektiv

Osynlig

Detta är det sista stadiet av fyllan. Nu kan du göra vad som
helst, för ingen kan se dig. Du kan dansa på bordet för att
imponera på dina vänner eftersom ingen annan i baren
kan se dig.
Du är också osynlig för den person som vill slåss med dig.
Du kan gå hem längs gatorna och sjunga så högt du bara kan
ty ingen kan se eller höra dig.. Och efterson du fortfarande är
den smartaste personen i hela universum så kan du hela texten
på den låt du sjunger.
 
När jag kom i torsdagskväll möttes jag av ett brev. Med detta fina kort och änglahängena. Lila är fibromyalgins färg. Hängena kan användas som stickmarkörer. Tack Elenor för det fina kortet och dom fina änglahängena.
 
 

 
 
 



5 kommentarer:

  1. Hej du,,här har det varit +grader hela dagen,lite slaskigt ute..Barnbarnen har nu åkt hem,så det är som om dammluckan är stängd,,tyst..Men vi hade en mysig Snoozhelg...
    Skönt att dom har koll på gubben..
    Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Så kul att du fick ett sånt fint kort och stickmakörer.....Det konstiga är att mors betygsbok har jag men inte min egen.Den kanske ligger glömd någonstans.Klart att ni kan få sjukresor.Stå på dej!! Spara du den gamla EPApåsen,det blir kanske ett bra värde på den så småningom.Ha en bra söndagskväll. Kram!

    SvaraRadera
  3. SÅ fina änglar, så fin vän du fått! Kramar jaja ♥ =O)

    SvaraRadera
  4. Oh, så trevligt! Jag såg kortet inne hos henne alldeles nyss! Hon är så himla snäll och superduktig! Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Vad roligt att du gillade kortet och änglarna! =)
    Tusen tack för det fina kortet jag fick av dig, ska ta kort på det också!
    Hoppas du har haft en fin helg!
    Jag har haft en härlig helg med bio, hockey och loppis! =)
    Ha en skön kväll!
    Kram Elenor

    SvaraRadera