fredag 7 september 2012

Hur gick det här till?!



Klokt sagt - eller inte?

Om jag hade fått leva om mitt liv igen, skulle jag göra till
regel att varje dag läsa lite poesi och höra lite musik. Kanske
skulle då de delar av min hjärna, som nu torkat in, ännu
varit levande.
Darwin

Tålamodet är bittert men dess frukter äro söta.
Rousseau
Skulle ju bara köpa magneter när jag var på Panduro. Men det var mer som fastna i mina händer.
Det blev fyra kort och kuvertsatser, 2 vita, 1 ljusblå och 1 ljusrosa.

2 stickersark en med Grattis och den andra med musikinstrument
 

 Ett designblock  Sweets och cupcakes
Ett Designblock Dreamcatche
 
 
 Skulle ju bara köpa dom här magneterna





9 kommentarer:

  1. Ha ha vännen!! Jag tror att det var magneterna som drog alla sakerna till dej.Jag tror att det var bommulsgarn Sita hade stickat i Fråga henne!! Ja det var bra att ditt kuvert kom Sita har varit på väg i en månad.Hon hade skrivet fel nummer på gatan. Ändå var jag uppe på posten och frågade men de sa att inget hade kommit.Ska det göras något bra ska det göras av kvinnor!! Sov du med dib cpap.Det gör vår Ola och han mår bättre!! Ha en bra dag Kram!

    SvaraRadera
  2. så är det, man ska ha en grej så kommer man hem med dubbelt eller mer! :P SV: Jaa, visst är det kul å spara saker man har gjort. :) Hoppas att du får en bra helg nu. :) kramis

    SvaraRadera
  3. Ja du,,det dyker upp saker ibland,sådana bra o ha prylar,,nu har du till många fina kort..Ugglorna för inte så mycket väsen avsig de allra flesta ligger i en kartong i källaren..Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Hejsan. Kul du gilla min disktrasa. Stickar olika mönster med bommulsgarn. Den till Yvonne hade jag Emmagarnet 8/4. Går oxå bra med lingarn. Kram

    SvaraRadera
  5. Det är inte så lätt alla gånger att bara handla det man tänkt sig, hehe. kram ae

    SvaraRadera
  6. Tack vännen :)
    Nej det är sant men modet är verkligen gjort för smala personer.
    Känner själv jag kunnat göra den fortare då jag inte la så mycket tid i början på den men sen har jag ju lilla Sofie att ta hand om också.
    Tycker rundstickor är bra :)
    Man hittar alltid mycket fint när man "bara" ska handla något litet. Jag är likadan när jag ska handla.
    Kram

    SvaraRadera
  7. De är som när jag går i i en garnaffär :D

    SvaraRadera
  8. Det är svårt att handla något litet när man kommer in i en affär som säljer det man har intresse i.
    aneth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thihi jag vet inte hur man gör när man ska handla lite.
      Man får bara ha pengar med som räcker att köpa det man ska ha.
      Kram Gun-Britt

      Radera