torsdag 16 augusti 2012

Mums idag är det premiär!!

Fniss...

Jag har nog fått spetälska.
Hur vet du det?
Det står i läkarboken att man inte
märker något i början.

Min katt spelar schack.
Det måste vara en intellegent katt.
Nej inte särskilt. Jag vinner nästan alltid.


Idag är det äntligen surströmmingspremiär. Ska äta det på lördag.

Har anmält mej som testpilot hos  SMARTSON 

Vi har en hemlighet… som vi gärna vill dela!

Nu lanserar Häagen-Dazs
™ en riktig innovation inom premiumglass, Secret Sensations™.
 En kombination av klassisk dessert och lyxig glass – med en kärna av flytande sås.

Secret Sensations™ finns i två smaker: Chocolat Fondant eller Crème Brûlée

. De säljs i tvåpack om 2 x 100 ml, perfekt att dela med någon du tycker om.
Nu söker vi inte mindre än 1000 testpiloter som testar, betygsätter och delar
 med sig av sina åsikter i Smartsons gemensamma blogg.

Ansök senast 26 augusti!



8 kommentarer:

  1. Det kostade ca.45 kr.
    Ja när jag väl hinner sitta ner med det :P
    Usch för surströmming hehe!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Inget för mig! Här dricks det whisky idag för att kurera en heshet som inte är av denna världen :D Men i helgen ska jag och älsklingen bygga och vi behöver inte prata med varandra så då får rösten vila... Tror de fungerar bättre än whisky

    SvaraRadera
  3. Ganska fantastiskt att en 700kg hästkraft kan vara så lydig.Idag har jag inte varit flitig för solen har varit här hela dan. nattikram!

    SvaraRadera
  4. Haha, fast nu var det ju faktiskt jag som fixat det där som lunch till min sambo igår, så det var inte han som var gullig mot mig där hihi.

    Nej vad tråkigt att ni har haft regn, vi har haft bra väder i alla fall tre dagar nu.

    Åh, jag ser fram emot den lilla berättelsen:)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej raring! Jag tar tacksamt emot kramsäcken o lovar att inte slösa! Kollade priserna som utlovat. Chokladbollar o dammsugare 25:- Det var dom enda hon hade kvar. Hade även haft bakelser (dyrare) och småkakor. Vet dock inte om hon tagit mer tidigare i somras, detta var vad som nu stod på skylten. Läckra är dom iallafall! Sugen blir man!!! Önskar dej nu en magisk helg med mycket kärlek! Kram vännen!

    SvaraRadera
  6. nu har jag äntligen vaknat till liv efter gårdagens kväll på jobbet, har en lång ledighet framför mig! Ska uppdatera både bloggen och facebook under dagen. Hoppas du får en toppendag!

    SvaraRadera
  7. Surströmmimneg hoppar jag. Den får dom som uppskattar den äta! :)
    Lycka till med Smartson! :) Hoppas du får prova glassen! Kram

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Jag har också anmält mig som testpilot, fick vara med på Hellman's också, så måste ut och leta det + soyan nu! =)
    Hoppas du har haft en bra vecka!
    Vi har haft toppenväder, varmt och skönt, så typiskt att man ska vara inne och jobba nu, började idag men smygbörjade med ett möte igår!
    Hoppas du får en fin helg!
    Kram Elenor

    SvaraRadera