måndag 12 mars 2012

En kompis kom med dom här!


Fniss
Barn talar om kärlek.

Hur känns det att bli kär?
"Ungefär som en lavin där du måste fly
för ditt liv."
John 9 år

"Om det tar lika lång tid att bli kär som
att lära siga att stava vill inte jag vara
med. Det tar alldeles för lång tid."
Glenn 7 år

Fick dom här av kompisens dotter. Kul med överraskningar. Hade hjälp henne och sy fast ett blixtlås.



Dom är perfekta att lyfta knoppen på locket. Vad dom kallas för har jag ingen aning om.




7 kommentarer:

  1. Mors,,Ja jag bor på samma ställe,tror denna gång blir den 17:e Samma Hotell,,samma rum,,har bra kontakt med ägarfamiljen,,här blir en fin dag,redan+8 ute,,Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!Fräcka Ta-lappar ! Näää det är inte mitt nya klot. du får lugna dej! Här i kommunen har vi också en fixarkille som heter Stefan.Ha en bra dag!Morgonkram!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Min pysselstädning blev det inget med, får ta itu med det någon kväll eller helg!
    Jag måste kolla upp när alla från ska planteras, så att de hinner växa till sig innan det är dax för utplantering!
    Soligt och väldigt blåsigt idag!
    Ha en fin måndag!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  4. Barns tankar är alltid roligt och underbart. :)

    smarta saker du fick... :)

    Haha ja han är rolig Kristofer :)
    Nej det är 1 inlägg kvar, sen skall jag väl se om jag orkar skriva något själv :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Barn är så roliga. :D
    Vilka fina grytlappar. :)

    Tack!
    Ja, det ska bli jätteskoj. :D
    Hoppas du också får en bra dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Vad fina! Alltid lite extra roligt att göra något för andra när dom på olika sätt visar tacksamhet o uppskattning. En kram kan räcka, och ett tack... men det finns tyvärr dom som inte förstår detta..... Ändå fortsätter man hjälpa.. Kanske kan ge mej god karma...
    Kram Charly

    SvaraRadera
  7. De där har jag aldrig sett!!!! Smart!!! HAr just tagit i ett för varmt gjutjärnslock :D

    SvaraRadera