måndag 25 maj 2015

Har varit på Gubbdagis....






Vi har fått ett BilTema = Gubbdagis i vår byhåla.




Jag hittade en bra sak till mej där. En hoppa hage matta som man bygger ihop som ett puzzel.




Har invigt mattan, mej jag hoppade inte hage ;-) utan jag blockade en liten tröja och två mössor



Fanns mer bra att ha saker till mej. Köpte denna ryktväska. Kan ju inte gå omkring med det som stod om hästar på väskan  så jag limmade dit små tygbitar som är mer passande till mej. Sen var jag så duktig och och förstörde lite på det rosa med strykjärnet.







10 kommentarer:

  1. Då vet du vad du får i present!! GARN Kram!

    SvaraRadera
  2. Oki,smart användning av hoppmattan..Vi har väl samma sorts väder både du o jag,regnade lite här på förmiddagen,+15 just nu..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Jag har också ett stort golvpussel som jag använder när jag blockar olika saker. Men mitt har jag köpt på Ullared. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Bra fynd du gjorde på gubbdagiset, vi kallar Clas Ohlson det också! =)
    Har en liknande väska för pyssel, som jag måste fixa till.
    Roligt att du fick beröm för dina saker på utställningen.
    Två av mina tomatplantor har knoppar och en blommar lite, så det händer saker. Vädret är ännu för kallt för att ställa ut dem men måste omplantera dem när jag har tid över. Sedan sätta lite andra frön också inför sommaren.
    Ha det så bra!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  5. Haha, jag tycker faktiskt att de borde byta namn. Det är ju inte så himla mycket bil saker där längre, de hade kunnat heta fritidstema eller något istället. Jag är inte så överförtjust i butiken, men visst har även jag hittat saker att handla där ibland.

    Haha, jag som trodde att du skulle hoppa hage. Men såklart att du skulle ha den till dina stickprojekt:)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hihi...gubbdagis, fanns det några snyggingar där ?
    Du limmar och stryker och vips, vilken fin väska det blev ! Du otrolig vännen !
    Allt blir "guld" i dina händer !

    En hoppa hage matta som man bygger ihop som ett puzzel, låter intressant ?
    Fast det bidde nåt annat istället, hihi...! du är rolig !

    Skickar dig den bästa kramen, min finaste bloggvän !


    SvaraRadera
  7. Kul grejer du hittade!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  8. Hahaha! Jag trodde att Gubbdagis var Clas Ohlsson eller liknande! Det finns många olika sorter! Du fyndade i alla fall!
    Svar: Du har så rätt, det måste vara en julros. Den har blommat sedan mars nu. Otroligt och ingen är gladare än jag! Kramar

    SvaraRadera
  9. Hi hi . . . jasså det är det du kallar för 'Gubbdagis', *fniss*
    Tuff väska, men varför skulle du 'fjäppla', hi hi . . .

    Hur skulle du göra med den spaden som välkomst skyllt ?
    Jag har fått hjärnstopp !
    Dela gärna med dig av dina idéer, tack kram/ Eva

    SvaraRadera
  10. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera