torsdag 2 maj 2013

Vissa människor är bara för mycket!!







Fniss...

Ett par satt och tittade på tv.
Han zappade hela tiden mellan
ett fiskeprogram och en erotisk
film. Till sist utbrister hustrun:
-För jösse namn, stanna på filmen.
Fiska kan du ju redan.


 

Vi har fått Garageplats, efter några månaders väntan.  Vi har haft två bilar på parkeringen har oxå bilen gubben har i jobbet .

Telefonen ringer.
Det är en gubbe i huset. Säger till mej att nu när du har garageplats så tycker jag att ni ska flytta på arbetsbilen. Undrade varför, han tyckte inte att den skulle stå på parkering. Dåligt argument tycker jag. Själv har den gnällige mannen garageplats men han står på parkeringen dygnet runt. Efter många ord sa jag att jag gillar inte gårdspoliser. Han är inte ens med i styrelsen.
Detta hände innan vi fick garageplats.
Vi har köpt ny bil och den är grå. Då ringer mannen som gnällde på vår bil och säger. Fin blå bil ni har köpt. Sa åt honom att den är grå. Då hade hans tanta sett en ny blå bil på en av parkeringarna och tog för givet att det var vår. Fattar inte varför folket måste bry sig så mycket.
 
 
 
 
 










7 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Så tråkigt med såna människor, de tar ju bara energi!
    Här var det en blåsig men solig första maj, vi gick i första maj tåget, jag var sällskap till killen. =)
    Hoppas ni får göra något roligt idag då, bra med kompendium också! =)
    Grått och soligt om vartannat idag, men nu ser det ut som att det gråa ska vinna!
    Ha en fin dag!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  2. Hej du,,Ja vissa människor klarar man sig förutan..
    Ja nu när pendeln går till Uppsala har det blivit aningen sämre för mig,,nu när jag tar tåget till Arlanda måste jag byta i Uppsala,lika när jag ska hem..Har en kanonsemester i dag +28 i skuggan,så en iskall öl sitter perfekt..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Såna människor är så tråkiga.Har de inget annat för sej än att hålla koll på andra??Ja det var en fin dag jag fick igår.Tråkigt att du ska ha ont i skallen.Kram!

    SvaraRadera
  4. JA de kan man undra!!!!
    De där är min favorit 1a maj sång!

    SvaraRadera
  5. Folk som är understimulerade blir gärna extremt nyfikna och gnälliga. Dom ska ju ha något att göra! Oerhört irriterande för andra! :( KRam

    SvaraRadera
  6. Ja dom är hur söta som helst :)
    Det var skönt att klippa sig.
    Fast nu är jag på bättringsväg igen.
    Vi var faktiskt bara hemma på valborg.
    Jobbigt med grannar som ska lägga sig i hela tiden!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Men vilka hemska typer det finns som ska lägga sig i fast de inte har med det att göra. Idiotiskt!

    Hoppas du hade en bra valborg, första maj och nu får en fin helg.
    Själv är jag lite ur gängorna...
    Kramar

    SvaraRadera