söndag 19 maj 2013

Jag brukar inte köpa godis!






Populär...

Mamman intervjuar en ung flicka som
söker jobb som barnflicka.
-Varför fick du sluta på förra stället?
-Jag glömde att bada barnen en kväll.
-Henne tar vi hördes en röst från barnkammaren.


Men den här låg och såg så ensam ut på butiken bland alla andra.
När gubben öppnade den så luktade det så gott. Smakade på den, kan ju säga att enligt mej var den himmelskt god.
Tänk vad 90 gram choklad kunde försvinna så fort.
 
 
 
 

 
 
 

4 kommentarer:

  1. Hej du,,Ja vi får väl se om det kommer något svar snart,,Nä tricket på studsmattan klarar jag inte,,Loke sa att mattan tål 150 kg,,men han sa också att,,farfar om du hoppar då nuddar mattan gräset,,så jag avstod..Här har det varit grådisigt hela dagen,bara 11 grader..Brorsan hade tur som kunde hitta en stapel på mobilen,,annars hade det blivit en skaplig promenad..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Oh den såg super god ut måste jag med prova när jag ser den i butik.

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att ni tyckte om den. Jag gillar inte vit choklad. Choklad ska vara så mörk som möjligt enligt mig! Tur att vi är olika annars hade dom inte fått sålt mer än en sort! Kram

    SvaraRadera
  4. Spännade nyhet, jag som gillar jordgubbar borde ju gilla den chokladen! :D Hoppas att du har haft en bra helg! Kramis :)

    SvaraRadera