tisdag 9 april 2013

Lila är ju Fibromyalgins färg!





Livräddning...

Lille Nisse följde med stort intresse när farmor klädde av sig.
När hon kom fram till korsetten utbrast han förvånat:
-Men farmor! Har du haft flytvästen på dej hela dagen?

Berättade för en tjej att lila är Fibromyalgifärgen. Frågade om hon tog mot beställningar på armband.
Fick ett mejl på skärtorsdagskvällen att hon gjort ett armband till mej och postat. Så på tisdagen kom det
här fina armbandet till mej.





 
 
 
 
 





6 kommentarer:

  1. Hejsan,Jädrar så fint armbandet var,skitläckert..
    Pepparrot på laxen,,det är väl bara att testa,blir säkert bra,,jag tog den sista biten av baconlaxen i dag,,ska lägga in en bild,,gjorde en liten variant som smakade bra..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Vilket fint armband:) Jag visste inte att lila var fibros färg.

    Tack snälla. Jag ska njuta nu:)

    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Vilket vackert armband hon gjorde åt dig! =)
    Det lät gott med lasagnetten, här blev det middag hos mamma med uppstekta plättar! =)
    Bättre att sy något av det än att det vara ligger, gardiner är alltid bra att ha! =)
    Verkar bli en kall natt igen så får se vad jag vaknar upp till för grader imorgon!
    Ska ta och pyssla på lite nu innan det är sovdax!
    Ha det så gott!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  4. Hej vännen,
    tar en liten brejk några dagar. Lite låg. Bla har en bekant förlorat sin dotter genom självmord... Får mej att tänka lite extra på mina barn. Fruktansvärt! Kram o var rädd om dej

    SvaraRadera
  5. NU har jag lärt mig något nytt idag! Hade inte en susning om att lila var fibrofärgen! Tack för det!
    Armbandet är jättefint! Kramar

    SvaraRadera
  6. Snyggt!!!!! Hoppas du har de bra. HAr inte riktigt haft tid att titta in till er alla på sistone....

    SvaraRadera