lördag 1 december 2012

Hoppas Tomten läser min Blogg!



Barn talar om kärlek...

Varför drabbar kärlek två speciella personer?

"En person har fräknar och då letar han upp en
annan som har fräknar."
                                            Andrew 6år

"Ingen vet varför det händer, men jag har  hört
att det har något att göra med hur du luktar....
Det är därför parfymer och deodoranter är så
populära."
                                             Mae 9 år

"Jag tror att det är meningen att du ska bli
skjuten med en pil eller nått, men resten ska
inte vara så smärtfyllt."
                                             Manuel 8 år

Snälla Tomten

 jag önskar mej en Ipad4. Jag har varit snäll hela året tror jag.


Till min gubbe kan du köpa en gps den norska duger bra åt honom.




5 kommentarer:

  1. Hej du,,ser att du önskar en Ipad4,en Rosa kan jag tro,,Det var bara dom 3 som svarade rätt på rebusen,Här blev det full vinter i går,usch o fy.
    Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Tomten behöver inte komma hit!! Jag har Ipad och Norsk GPS av större modellen.Vi har ännu inte fått någon snö,men kallt har vi.Ha en bra lördagskväll! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Tack för dagens skratt! Tror du tomten vågar ge dig en iPad och gubben din en norsk GPS? Kram

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Snöar och blåser för fullt här, så vintern har kommit helt klart! =)
    Hoppas det har gått bra att få tärnan klar och att tomten ser dina önskningar! =)
    Jag kämpar på med förkylningen och är lite bättre nu! Varit på adventsfika hos en kompis, som alltid lika trevligt och gott!
    Hoppas du får en fin första advent!
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  5. Hahaha, både till vad barnen sagt och den norska gps;en.
    Du får se på julafton om du varit tillräckligt snäll.
    kram =)

    SvaraRadera