fredag 2 november 2012

Gjort korten klara idag!




Kikar in nu, har varit fullt upp hela dagen. Ingen rast än för mej,  finns mer att göre. I morron kommer jag inte in ska baka bullar på morronkvisten sen är det 21 års kalas, firas i grabbens nya lya. Sen blir det Halloween hos en liten kille.
Har gjort mina kort klara idag. Och en massa annat som kallas för måsten. Önskar er en bra lördag.
 




Dom fem första är korten hur dom ser ut på framsidan. Alla ser lika ut på insidan med döskallen och spindeln.


6 kommentarer:

  1. Kväller,,Nä min mamma har inget Pengaträd i dag,hon har inte så mycket blommor längre,några Pelargoner och ett antal Orkideér,för dom är lättskötta tycker hon...
    Ja du ska vara noga med var du klickar..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Du är duktig på att fixa kort.Om tjuven är så närsynt så lär han inte hitta något här.Det är ju klart att man har minnesaker som inte är något dyrbart,och det lämnar dom nog kvar.Hur ska man ta skott då? Nattikram!

    SvaraRadera
  3. Full fart hela dagen.... Bara roliga saker, kul! Det är skönt när det händer något och att man trivs! Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Bra att du är nöjd med dina fynd! =)
    Jättefina halloween kort du har gjort!
    Jag har haft besök några dagar så haft lite blogg paus!
    Hoppas huvudet är bättre och att ni snart kan få gör något på kursen, tråkigt att ledaren är sjuk!
    Ha så trevligt på kalasen!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  5. Åhh så fina kort, va du är duktig och kreativ!:D SV: jaa, vi har flyttat in nu och jag har lagt ut lite bilder på bloggen oxå! ;) Kramis

    SvaraRadera