onsdag 18 juli 2012

Vet ni, jag har en hemlig beundrare!

På krogen...

-Men hur i hela friden kunde du bli så berusad?
-Jag hamnade i dåligt sällskap. Hade en helbutelj
med mig och de andra drack ingenting.
Idag fick jag en stor bukett blommor.
Det är borstnejlikor för mej är det mormorsblommor.
Minns dom från det jag var en liten tulta.
Fick inget paket men en fylld kasse men vanlig sallad, isbergssallad, dill och persilja.
Han tycker nog att jag ska banta.
Oj nu får jag säkert lång näsa när jag har lurat er.
Det är vår snälla granne vi har fått det av.




7 kommentarer:

  1. Ja det är härligt att hon lyser upp som en sol när hon ser mig :)
    Ja det finns det säkert, får väl vänta tills hon är större och försöka hitta en annan träningsform så länge.
    Usch jag gillar inte heller åska.
    Fina blommor och sen är det ju bra att få närodlat :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kanske skrev nåt fel i adressen, ibland går fingrarna lite för fort över bokstäverna, hoppas det funkar nu. Håret blev bra och grodan är klar. Har du facebook? Tänkte lägga ut ett album där med alla mina bakverk, självklart kommer bilderna även ut här på bloggen så småningom. hoppas du har haft en bra dag

    SvaraRadera
  3. Snäll granne du har Var rädd om honom!!Jag har funderat på att köpa en platta med magneter att ha under ryggen.Håller tummarna att pussgrodan kommer fram hel.Om han är i dålig hälsa så ger jag honom HLR ,jag är utbildad för att ge det.. Kram!

    SvaraRadera
  4. HAHA! De skulle du inte ha talat om :D

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Vilka underbara blommor, jag gillar borstnejlikor! =) Gott med sallad också, jag har torsdagsmiddagen imorgon och en balkonglåda full med olika sorters sallad! =)
    Soligt men en liten regnskur på kvällen, lagomt tills kvällens "Sommaren i City" med bla Lisa Miskovsky!
    Hoppas du inte gjorde illa foten när du slog den i dörren och att ni haft en fin dag!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  6. Mors,,Okidoki,du kan stå där med lång näsa,,men en sådan granne vill nog alla ha,,Lyckost..Haé Kram.

    SvaraRadera
  7. så snällt av honom =) Kram

    SvaraRadera