måndag 21 maj 2012

Smartson sökte 300 Testpiloter.

Lite galet....

Jag tycker att vi i Sverige skall vara glada som kallas Svenskar.
Tänk de i Peru som kallas Peruker.

-Tiderna förändras, sa en fluga som promenerade på
en skallig mans huvud. När jag var liten fanns här bara
en smal stig.


Det var 14600 som anmälde sej som testpilot. Och jag blev en av dom 300 som får vara med och testa.
Den här kommer jag att få hemskickad.

Philips nya Sonicare AirFloss använder microburst-teknik
 som ger en snabb spray av tryckluft och microvattendroppar
 för rengöring där tandborsten inte når. Ett smidigt, vinklat
 munstycke gör det enkelt att nå även svåråtkomliga ställen.

9 kommentarer:

  1. Tack hoppas det går bra hos dietisten. Ha en fin dag. kram

    SvaraRadera
  2. Hej raring, en sån skulle man ju varit snabb o boka in sej på som testare! Verkar ju guld! Grattis! Har du fått tillbaka köket från gubben din? Hade han skött sej? ;)
    Själv har jag fått lite röd näsa och markerade skrattrynkor efter en härlig dag på fotbollsplanen där sonen gjorde matchdebut och det med råge..... Önskar dej en ny fin vecka min vän! Kram LC

    SvaraRadera
  3. haha peruker!! ;)
    Ja daniel får med skaffa sej en bebis =)

    Ha en fin dag ! kramar

    SvaraRadera
  4. Hej du,,Ja det är stor skillnad på grönska mot vad det var innan jag åkte till Cypern...
    Fyrväpplingen,visst är det ett område med fler sjöar,,i närheten av Hallstavik??..Hoppas grannen har god tur..Haé Kram.

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Vad roligt att du får testa den, jag har fått nej på allt sedan hudlotionen! Den är dock väldigt bra! =)
    Hoppas det gick bra hos dietisten och att du hittar soyyogurten och gille sakerna idag!
    Soligt imorse men nu samlas molnen, hoppas bara det inte blir mer regn nu!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  6. Jag hade också anmält mej till testpilpt ..men tyvärr.Jag slog ingen strike,men fick bra poäng ändå.Hoppas att det går bra hos dietisten... Kram!

    SvaraRadera
  7. Haha roliga historier! :)

    Hoppas produkten du skall testa är bra! :)

    Okej, skall de byta ut hela stammarna så ni blir utan toalett och så? eller skall det proline/relining?

    SvaraRadera
  8. HA en bra vecka!!!!! De ska jag!

    SvaraRadera
  9. GRATTIS! Vad roligt att du fick testa! :)
    Ja, peruk vill jag inte vara! Möjligen ha en :)
    Svar: Jag kommer snart att lägga in en bild på hela Bukettapeln. Den är lätt att ha och ger fina små bär i klasar som fåglarna äter halva vintern. Kram

    SvaraRadera