fredag 4 maj 2012

Jag vill ha en burk Oink Oink!


Fniss

Fakiren är på promenad med sin son. Plötsligt råkar
pojken trampa på en spik.
Pappan blir arg och fräser:
-Det är konstigt med dig att du alltid ska tänka på nöjen.

I affären.
-Goddag, jag skulle vilja ha en slips
som matchar min ögonfärg.
-Jag är ledsen min herre, men vi har
ingenting i blodsprängt för närvarande.
Visst är det söta påsförslutare?
Har googlat på flera tänkbara ställen efter grisen.  Ett ställe jag hitta dom på var http://www.amazon.com/  Dom har mycket fina saker. Fanns mycket där för mej som gillar grisar. Om ni skulle råka se Mini Bag Clip med lilla söta Oink Oink. Så kan ni väl skriva det till mej.


11 kommentarer:

  1. Verkligen söta små klämmor vännen.
    Lovar om jag springer på dessa små oink klämmor, så vrålar jag till dej =)).
    Tack för et gott skratt nu.
    Var precis de jag behövde, efter artikelen jag satt på min sida idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då väntar jag på ett vrål från dej.
      Visst är dom söta.
      Kram och ha en bra dag

      Radera
  2. Hej min rara vän! Vilka underbart söta små grisar! Jag lovar hålla mina korpögon öppna! Haha tycker det är ett mycket bra förslag att låta maken stuva runt i köket medan du skapar. Absolut!!!! Lycka till med det... fniss.
    Önskar dej en underbar helg raring, ser framemot att få se fatet!
    Kram CHarly

    SvaraRadera
  3. Ja! ibland blir det helt enkelt för mycket.
    Kommer faktiskt göra ett videoinlägg ikväll så folk fattar för sista gången att jag menar allvar!
    Stay awesome :)

    SvaraRadera
  4. Vad fina såna, hoppas du får tag i dem :)

    Jag vann 300kr i hotellvistelse! skall till sthlm i sommar så det passa perfekt :)

    ja 6000 i avgift låter lite väl mkt :/

    Kram

    SvaraRadera
  5. jag trodde att det var grodor som du gillade, ha en fin kväll nu

    SvaraRadera
  6. Lovar att hålla ögonen öppna om jag ser någon gris som passar dej :-) Kram!

    SvaraRadera
  7. åhh vilka söta, har inte sett sånna förut! :D Perfekt när man ska försluta påsar ju!! :) Hoppas atta llt är bra med dig annars! :) kramar

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Hoppas det gick bra med kalligrafin! =)
    Här har det kommit blöt snö ikväll men nu regnar det bara! Varvar ned efter dansen med te och kommentar svarande! =)
    Inga direkt problem med blogspot än så länge!
    Hoppas du får en fin helg!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  9. Halloj vännen! Hoppas att allt är bra med dej. Idag mår jag lite bättre! Ha det så bra Kramen!

    SvaraRadera
  10. Svar:Tack för din kommentar!:)

    Jo, det är ganska mysigt att jobba i växthus med blommor, men ganska tungt också, speciellt soliga sommardagar!:P Och tyvärr höll inte skorna, men jag hittade ett annat par jag kunde använda, så jag klarar mig!:)

    SvaraRadera