söndag 1 april 2012

En liten hjärtevärmare


Ordspråk från hela världen.

Om skägg skulle vara tecken på lärdom, skulle
en getabock vara professor.
Amerikanskt ordspråk

Bra påbörjat är hälften gjort.
Grekiskt ordspråk

Den sanna kärleken liknar cirkeln
och cirkeln har inget slut.
Ryskt ordspråk
Jag har stickat många Hjärtevärmare. Inte kunde jag tro att tröjan skulle bli så poppis när jag lag ut den på min andra Blogg. Får många mejl att dom vill ha beskrivning på den.


Önskar alla en bra dag. Kram

6 kommentarer:

  1. Haha smart uppläggning.. ser själv sällan film, tycker det ät tråkigt och se ensam :)

    här har vi runt 8-9 plus och sol...lite blåsigt bara...men det kan man stå ut med när solen skiner :)

    SvaraRadera
  2. Fin blogg du har. Hoppas du har en bra helg!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Vilken fin hjärtevärmare! =)
    Här snöar det som tusan och blåser, men kämpade mig på loppis och hem igen!
    Ska roa mig med att göra påskkort och annat pyssel idag!
    Hoppas du får en bra pysseldag!
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  4. Så gullig tröja.Jag tycker att du ska skriva en bok om dej.Ja nu är brädan på plats..Kram!

    SvaraRadera
  5. Heej! :D Är allt bra med dig? Du är så duktig på att sticka! :) SV: Jasså, ahh jag gillar oxå serien. Blir lätt fast liksom! :P jaha, så smart. ha nu en fortsatt bra dag! :) Kram

    SvaraRadera
  6. Hur ska jag, med mina små (läs naturliga!) bröst och min ödmjuka sida, någonsin ta mig halva vägen?

    http://burythelies.blogg.se

    Nystartad blogg, vill också bli fucking awsome A-känd. Eller inte, bara nå ut - med vett och etikett.

    Btw, fin blogg - besöker dig nog med jämna mellanrum...

    SvaraRadera