torsdag 22 mars 2012

Smartson är i farten igen, så jag har anmält mej som testpilot!


Fniss
Barn talar om kärlek

När får man kyssa någon
"När de är rika."
Pam 7 år

"Det är aldrig okej att kyssa en pojke. De
dreglar över hela dig...Det var därför jag
slutade med det."
Tammy 10 år

"Om det är din mamma kan du kyssa
 henne när som helst. Men om det är
Någon annan måste du fråga först."
Roger 6 år

"Jag ser på det så här: Att kyssas är kul
om du tycker om det. men det är ett fritt
land och ingen borde tvingas till det."
Trey 8 år

SMARTSON  Söker 2000 testpiloter. Jag har anmält mej till det.
LOVEFiLM har ett nära samarbete med alla ledande filmbolag och distributörer och tillsammans med dem skapar de en av Nordens ledande tjänster för människor som älskar film. Välj film och spel bland över 20 000 titlar på DVD och Blu-ray.



Älskar du film? Hos LOVEFiLM kan du enkelt hyra film och spel via nätet
 direkt i brevlådan. Nu har du chansen att testa LOVEFiLMs tjänster
 kostnadsfritt i två månader och ta del av Sveriges största filmutbud.
Du får se på hur mycket film du vill och byta hur ofta du vil
l – DVD/Blu-ray och streaming ingår!
Vi söker nu 2000 Testpiloter som vill vara med och tycka till om LOVEFiLM.
Som Testpilot får du under två månaders tid prova LOVEFiLMs
 prenumerationstjänst kostnadsfritt. För att undvika kostnader
 efter testperioden kommer Smartson att påminna lagom inför
 slutet av testperioden – där du som Testpilot själv har möjlighet
 att besluta om du vill fortsätta med LOVEFiLM.
Ansök senast 28 mars!


Ha en bra dag. Kram

8 kommentarer:

  1. Godmorgon! Ska kolla kulorna :-)Ja nu ser jag att det fattas en Men om man inte vet så tänker man inte på att det fattas en kula.... Dom har lovat fint väder i helgen.. Morgonkram!

    SvaraRadera
  2. Jag har hyrt film via Lovefilm, funkade kanonbra! Sen rann det ut i sanden, kanske skulle haka på igen ;)
    Du är allt för go min vän, jag känner till ordet volanger o kan erkänna att jag har en liten nätt samling runt midjan.........
    TT för lyckönskningen! Kram min vän

    SvaraRadera
  3. Godmorgon :) Hihi barn är underbara! Hihi du kanske har rätt :)
    Han är så go lilla katten!! ha en fin dag ! kram Jonna

    SvaraRadera
  4. Jag tittar nästan aldrig på film, så det är inget för mig...

    brynäs vann och skall spela semifinal nu.... handbollen blev förlust men den matchen betydde inget, allt var redan klart...

    jag har fortfarande strul med wp... kram

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Här skiner solen men min huvudvärk är kvar och verkar bli värre nu! Tur jag har torsdagsmiddagen att se fram emot! =)
    Jo det är en del fröer som ska ned nu, så tänkte att det kan vara praktiskt med en eller två såna boxar!
    Hoppas det börjar gå åt rätt håll snart, jobbar på det också! =)
    Träffade sjukgymnast idag och ska börja få akupunktur nästa vecka, skönt! =)
    Ha det så bra!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  6. Har en kanondag i Vreta,fikat på altanen,,Loke är ute och cyklar,Moa är inne och försöker köra slut på mig,,nästan så hon lyckas..Blir till i morgon.. Haé Kram.

    SvaraRadera
  7. Godmorgon.Video filmer hyr jag alldrig.Vär runt 30 personer ,kommer löpande varje månad.Ha en trevlig helg

    SvaraRadera