fredag 16 mars 2012

Äntligen ordning på mina papper!



Barn talar om kärlek
Åsikter om kärlek

"Jag är för kärlek så länge det inte
händer när det är något bra på TV."
Jill 6 år

"Kärlek är löjligt..... men jag kan  tänka
mig att pröva det någon gång."
Floyd 9 år

"Kärleken hittar dig även om du försöker
gömma dig. Jag har gömt mig ända sedan
jag var fem, men flickorna hittar mej
hela tiden.
Dave 8 år

"Kärlek är det viktigaste som finns i
världen, men baseboll är ganska kul
också."
Greg 8 år



Att det ska vara så svårt att få ordning på mina papper jag har till kort. Har gjort om flera gånger. Hyllan är 75 cm bred, höjden är 45 cm och djupet är 50 cm. Finns plats till lite mer papper.

Ha en bra dag. Kram

2 kommentarer:

  1. Godmorgon! Bra att få ordning på saker. Har inte hört av från dej på ett par dagar.Har jag gjort något som gjort dej ledsen?? Jag har mail kjell.yvonne@bredband.net du kan skriva dit Morgonkram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Alltid bra att få ordning på papperen, är rätt nöjd med bandförvaringen, skulle dock behöva fler kartonger för lite mindre bandsnuttar! =)
    Smart idé med en kvist som luktärtorna kan klättra på, jag har en dyr ställning jag köpte förra året som mina klättrar på, fast de klättrade över den förra sommaren!
    Hoppas jag kan få se lite bilder på er utställning, vore skoj! =)
    Hoppas du får en fin fredag!
    Kram Elenor

    SvaraRadera