fredag 20 januari 2012

Blev ju fint med en liten ängel!






På rodeon
Albert var på rodeo och prövade den vildaste hästen av dem alla. Till slut lugnade sig hästen och Albert kunde kliva av.
- Det var fantastiskt, jag trodde ingen kunde hålla sig kvar på den hästen sa ägaren.
-Äsch, det var väl inget, du skulle ha sett när frugan hade kikhosta i vintras svarade Albert.

Fick en handduk från Ellos som jag inte ville ha. Satt på en liten ängel så det blev en liten extra present till kompisen. När jag skulle sy fast ängeln så satt jag lite textillim  på flera ställen. Sen var det lätt att sy fast den på maskin.
Ha en bra dag. Kram

9 kommentarer:

  1. Mors,,Den blev ju fin med den lilla ängeln...ja du ska se att det blir kanonkul när du kommer igång,och när du får svar på dina undringar..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Tjusigt, jag älskar änglar!
    Inte dumt fixat o tänkt.
    Önskar dej en finfin helg!
    Kram Charly

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Smart idé att piffa upp handduken med en ängel! =)
    Snöat konstant sedan i onsdags kväll, så nog får vi snö allt, kan skicka ned lite! =)
    Hoppas du mår bättre idag och att blodtrycket håller sig lugnt nu!
    Ska vara här en liten stund till nu, min elev skriver prov, sedan en tur till andra skolan och lämna ett par örhängen. Sedan är det helg, skönt! =)
    Hoppas du får en bra dag!
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  4. Jag förstod aldrig beskrivningen men mamma och moster räknade ut de och lärde min live.... De är inte så svårt och de blir jättetjocka!!!!

    SvaraRadera
  5. Ja får göra det. Nej sticka kan jag inte, så får köpa en i affären... :)

    Fin handduken blev, det är ofta inte så mycket som behövs för det skall bli snyggt :)

    Skönt och ha någon som har mat och disk på helgerna, en sådan skulle jag med behöva :)

    Kramen

    SvaraRadera
  6. Jo det är sant men vissa dagar känner man sig inte fin bara.
    Jättefint att sy fast en ängel på handduken :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Men snön la sig inte.men en mil härifrån där la den sig så vackert.Ha en bra fredagsmys..Kram!

    SvaraRadera