torsdag 22 december 2011

Har fått ett bra recept!

Dagens Hoppsan
"Vet du vad som är felet med det här landet? Alla får en rättvis chans att säga sin mening."
Bill Clinton

 

Jag frågade dietisten om hon inte kunde skriva ut ett recept på fysisk aktivitet. Så vi gjorde det tillsammans. Klicka på receptet får du se vad jag ska göra.
                                                         

 Efter tre månader hör dietisten av sej och frågar hur det har gått. Tur att jag varit flitig och skrivit motionsdagbok så jag kan visa vad jag gör. Jag ville ha mitt recept för min motion jag gör. Dom små rutorna är för stämplar om du t ex går på ett gym. 





8 kommentarer:

  1. Godmorgon! Kunde du se båda klippen.Fenixmona skrev att hon inte kunde se klippet.
    Men jag har frågat Hebbe och han kunde se det.Hör av dej om du inte kan se det..
    Bra att du fortsätter att gå på kontrollen.
    Var rädd om dej vännen! Morgonkram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Några timmar kvar sedan är det jullov! =)
    Aha, så han gissade fel! =)
    Smart mer motion på recept, hoppas det lyckas bra då!
    Ska på avslutning och sedan blir det jultallrik med personalen, efter det hemåt och byta julklappar med kompisar innan det är dax för torsdagsmiddag!
    Så blir att cykla lite mer, just nu -9 ute!
    Ha en fin dag!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  3. oki jag skulle också vilja lära mig att göra sånt =)
    Jasså en till med huvudvärk, men har inte försvunnit helt men den är inte lika illa som igår iallafall... men är det inte migrän du har då om inte värktabletter hjälper? kram

    SvaraRadera
  4. Bra att du kunde se klippen.Att kunna teckenspråk är bra. Håll fast vid ditt mål vännen. Kram!

    SvaraRadera
  5. Bra recept!!!! BAra denna eländes förkylning ger sig så ska jag åxå ta tag i träningen.....

    SvaraRadera
  6. det är himla bra att dokumentera sådär! :) Här var det -6 grader imorse men nu är det på nollan igen. hihi Hoppas på mildväder i helgen iaf! :) Kram

    SvaraRadera
  7. Lägger nog upp nån bild innan det är klart också när jag får tummen ur att ta ett kort hehe.
    Kommer bli en fin tomte.
    Önskar med vi hade snö men vi får en grön jul i år.
    Bra att följa upp med motion.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja fick först träffa en sköterska, men hon tyckte jag skulle till läkaren och han sa det inte såg bra ut så fick tabletter och äta i 1 vecka nu och så skall jag ringa och få tid hos en öronläkare som skall titta på det.... så nu kanske det kan försvinna :)

    SvaraRadera