tisdag 21 juni 2011

Idag skall 500 Hjärtekatter överlämnas till Drottnings Silvias barn och ungdomssjukhus i Göteborg

Kul att så många ställt upp och virkat Hjärtekatterna. Ett gruppfoto innan avresan.
Min lilla Hebbe är nog en buskatt för han är med på alla foton.
Så här fina är påsarna som barnen kommer att få. Sitter en liten lapp på varje katt vem som har virkat och bloggadress.

Så gå in och kika på Hjärtekatten  får du se många fina foton.

Efter sommaren kommer det ett reportage i Hemmets Journal om hjärtekatterna

7 kommentarer:

  1. God morgon!Att jag har höns som sitter på en pinne i mitt inlägg är för att Hebbe skojar med mej att jag inte har alla hönsen inne. Roliga namn ni har på grupperna,Jasså det var en fleecetröja.Men vad i hela världen ska man ha en potatisvärmare till??? Morgonkram!

    SvaraRadera
  2. Mors,,jag har sol nu på morgonen,men der pratas om regn på radion..Kul med hjärtekatterna,klart man ska vara på topp.Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Vi får hoppas att regnet dröjer,,här pratas det om regn till Em..Hoppas du får uppehåll när du ska ut.Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Ja man kan få sprätta när man syr fel.. Jag trodde att det var en liten grisrumpa till var potatis ,men förstod sen att det var till grytan.Hebbe fick iaf vatten på "kvarnen".Lägg ut bild så kan man bättre se vad är.Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Oj så många katter. Så himla bra!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vad många fina katter som har kommit in, vad roligt att så många har skickat in katter! =)
    Regnat av och till idag, men har hunnit med en synkoll och en promenad i regnet tillsammans med myggen! =)
    Ha en fin onsdag!
    Kram Elenor

    SvaraRadera