torsdag 7 april 2011

............

4 kommentarer:

  1. Här regnar för fullt nu!
    Jag håller på att virka klart en filt just nu sen ska jag nog göra en likadan i mindre storlek till bebisens säng :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Morning! ja det var lyxigt att få sätta sig ner och bara stoppa in .Det var en pigg 100 åring.Jag vill inte ha en gammal Cheva JAG vill ha en alldeles ny RR Morgonkram!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Aha, då förstår jag vad UFO är för något! =)
    Skönt att du har fått lite ordning, vi hade knappt 2 grader imorse, isiga små fläckar lite här och var så fick ta det försiktigt.
    Hoppas du får en fin dag!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  4. Hejsan,,samma skit/gråväder även här,men det är nästan +10 ute så det är ganska skönt ändå..Haé Kram.

    SvaraRadera