måndag 28 mars 2011

...............

7 kommentarer:

  1. Morsning,,ja det finns många Morganor..Jag har soligt och fint -2,9,,men det blir säkert varmare fram på dagen..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Morn på dej! Jag ska försöka göra en bra dag för mej.Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack och lov så har vi inte fått snö.Men det var -grader i natt.Nu kämpar termometern sig upp till 4,1 .Radion var kul att "hitta"och att den fungerade var ett +..Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej,nu har jag +1 grad,soligt o fint.Haé Kram.

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Vi fick också snö igår, mindre kul! Var minusgrader när jag vaknade men nu har solen värmt upp till plus! =)
    Jösses, dyrt meterpris på den spetsen!
    Jag ska iväg på en kurs med min elev, så återkommer på torsdag!
    Ha en fin vecka!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  6. Jasså,nämen va trist! :/ Här skiner solen nu iaf så det är nice! :) Jaa, pengar behövs alltid!! Tack, önskar dig desammma! :) Kram

    SvaraRadera