torsdag 25 november 2010

Titta vad jag fick av..........................

 ..............gulliga  Anniepie                                                                  

Beautiful blogger awards regler.

Som vinnare ska du kopiera in bilden i din Blogg, för att visa att du har fått den.

Tacka och länka tillbaka till den du har fått den av.

Ge priset till 7 andra bloggare och länka till dom.

Skriva 7 saker om dig själv.

Jag skickar vidare till alla som kommer in och läser det här. Ta med den och låt den inte stanna hos mej.

7 saker om mig själv!

1. Jag tycker om  att lyssna på Country

2. Jag tycker om  att göra mat och hitta på egna recept

3, Jag tycker om  att handarbeta

4. Jag tycker om att göra 3D kort 

5. Jag tycker om att lösa kryss

6. Jag tycker om att sitta vid datan då glömmer jag mycket av min värk

7. Jag tycker om att gå in på min Blogg och se vad alla underbara goa

    Bloggvänner har skrivit till mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar