fredag 20 mars 2009

Oj den här utmaningen hade jag glömt bort.

Nu har jag varit och letat efter den bland alla hennes inlägg. Tog en stund "phuu"

Utmaning från Wolf Mother Earth

UTMANAD av Wolf Mother Earth Utmaning med din bokstav

 Den verkar en aning knepig men utmaningar är så härliga.


Regler:
*Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
*Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
*Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
*Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar(undantag första frågan så klart!) Skriver mitt bloggnamn, då det är Min Myshörna. Lycka till!

1. Vad heter du? Min Myshörna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mysa
3. Flicknamn: Mina
4. Pojknamn: Markus
5. Yrke: Mattläggare
6. Färg: Marinblå
7. Klädesplagg: Morgonrock
8. Mat: Makaronipudding
9. Sak i badrummet: Matta
10. Plats/stad: Malmö
11. En orsak att vara sen: Slö på morgonen? Morrontrött
12. Något man skriker: Meeeen
13. Film: Miffo
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: Metallica
16. Djur: Myra
17. Gatunamn: Malmskillnadsgatan
18. Bil: Mazda

19. Sång: Mors lilla Olle.
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Maraton

Jag utmanar: Dom som vill eller vågar *moahahahhahahhaha* Så glöm nu inte att ta med det här till din blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar