lördag 20 december 2008

Känner du dej utmanad kom in till mej då vettja!

Utmaningen "sex åttasaker"

Jag hittade den här utmaningen inne hos Starling klart jag är med på den. Var med du med.

Riktlinjer för utmaningen:

  • Publicera reglerna på din blogg
  • Svara på dom sex ""åttasakerna"
  • Om du antar utmaningen, länka till den sida du hittade den och meddela den som utmanat dig, att du har utmaningen på din sida.

Åtta bästa tv-program:

  1. Finns det bra tv-program.
  2. Parlamentet
  3. Så ska det låta
  4. Andra avenyn
  5. Äntligen hemma
  6. Det oförklarliga
  7. I en annan del av Köping
  8. Iris livet på en kolonilott

Åtta tidningar jag läser:

  1. Aftonbladet (på nätet)
  2. Metro när jag hittar den 
  3. Hemmets Journal
  4. Allers
  5. Hemmets Veckotidning
  6. Lokaltidning
  7. Allt om Handarbete 
  8. Shittidningar (hos läkaren)

Åtta saker jag gjorde igår:

  1. Städade
  2. Löste kryss
  3. Handla julklappar
  4. Veckohandlla
  5. Försökte komma in på nätet mindre kul problem från Com Hem
  6. Glutta lite på tv
  7. Svara på en massa mejl
  8. Kolla runt på nätet

Åtta saker jag ser fram emot:

  1. Julafton
  2. Att pojvännen är ledig några dagar i jul och nyårshelgen
  3. Att få åka Göta Kanal 
  4. Snö är så jävla less på allt regn
  5. Att få ordning på mitt blodtryck 
  6. Att få se alla blomstelökar jag satt hmmm undra om dom kommer att blomma till våren.
  7. Börja sticka på min tröja
  8. Göra en resa på tu man hand

Åtta favorit restauranger:

  1. Hahaha det var en kul sak
  2. Finns ju inte så många ställen här jag bor
  3. Så det får bli pojkvännens goa Snitzel
  4. Min hemgjorda stek som mormor gjorde
  5. Bli bjuden på middag hos någon "ler"
  6. Får väl väl välja  en picknick i det gröna
  7. Barnsligt förtjust i hemgjord tunnpannkaka å lingonsylt
  8. Längtar efter att få äta leverstuvning

Åtta saker på min önskelista:

  1. Slipa parketten och ett trägolv :)
  2.  Få bot och bättring mot min fibro
  3. Att storvinst hittar hem till mej
  4. Att det går bra för pojkvännen med jobbet.
  5. Att det går bra för alla nära och kära
  6. Att jag får åka Göta Kanal
  7. En ny tv
  8. En tv till sovrummet

Jag utmanar: Känd dej träffad du som läser ta med dej detta till din blogg och utmana några vettja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar