lördag 15 november 2008

Utmaning på G kom och svara!

En ny utmaning

Jag har fått en utmaning från Starling

Vad har ni i er kyl?

Ta ett kort på innehållet i er kyl och skriv några rader om det. Utmana 5 stycken andra bloggare och länka sen tillbaka till mig.

Ni får tänka er ett foto från min kyl... hmmm är säkert inte en sån kyl som Anna Skipper tycker om "asg"

Fil, juice, ägg, potatis, massa grönsaker, massa pålägg, ost, en rökt fisk, buljong, ketchup, senap, vitlök, gul lök, röd stenbitsrom, olika maträtter ojdå höll på glömma en chokladask ja det finns mycket mer kanske hade varit lättast att tagit ett kort ändå.

Jag utmanar ja vem ska jag välja känner ju inte så många på bloggen. Så jag utmanar alla som tittar in till mej och glöm inte ta med dej sidan när du kikar in till mej. Skriv en kommentar när ni gjort utmaningen så tittar jag in till er och läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar